Brobygning HF

1.Er du dreng eller pige?
2.Jeg synes det var et godt brobygningsforløb på Campus Vejle
3.Jeg følte mig velkommen på Campus Vejle
4.Besøget levede op til mine forventninger
5.Jeg fik et godt indtryk af hvordan det er at være elev på Campus Vejle
6.Hvor mange stjerner vil du give undervisningen (5 stjerner er det bedste)
7.Hvor mange stjerner vil du give skolen generelt?
8.Hvordan var det faglige niveau i undervisningen?
9.Har du planlagt at tage en ungdomsuddannelse i Vejle?
10.Har du tænkt dig at vælge HF på Campus Vejle?
11.Har du tænkt dig at gå på Sportscollege på Campus Vejle?
12.Kom med to forslag til hvad der kan gøre besøget på Campus Vejle bedre